دومین ثمره عشقمان

خدا جون من فرشته مو به تو سپردم ....

1392/1/25 1:52
نویسنده : نسیم
313 بازدید
اشتراک گذاری

خدای من !

انگاری نی نی کوچو لوی  ما  شوق پرواز کردن داره انگاری دلش  با این دنیا نیست  اخه امشب  نشونه هایی از رفتنش ودیدم ودلم داره اتیش میگیره  ..بابایی  میگه نگران نباش  وبسپرش به خدا ونا امید نشو....

چگونه ناامید باشم در حالی که تو همه ی امید من هستی!

خدای من شکرت هزاران بار به خاطر تمام اتفاقات خوب و بدی که تا این لحظه تو زندگی برام افتاد

 

 نگاهم عمیق تر شد. خدای همه ی لحظه های سختم...

ازت ممنونم که فرصت دوباره مادر شدن رو بهم دادی و یکی از فرشته های پاکت رو تو وجودم قرار دادی

هزاران بار شکر!!! 

 ولی الان  ازت میخوام اون چیزی رو که بهترینه رقم بزنی امیدوارم سرنوشت فرشتم موندن باشه و من لیاقت باارزشترین

هدیه تو داشته باشم (آمین).

 

. از خدا میخوام که هیچ مادری رو با گرفتن فرزندش امتحان نکنه که به نظرم

سخت ترین امتحان برای یک زن دوری از فرزند و ندیدنشه.نمیدونم در آینده چی برام پیش میاد خدایا

خودم و میسپارم دست خودت از همه ی دوستای خوبم میخوام که بازم برام دعا کنین چون خیلی

نیازمند دعاها و نفسهای پاکتونم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شادی
31 فروردین 92 4:35
نسیم جان بند دلم پاره شد دعا می کنم برای تو و فرشته ی آسمونیت . انشالله که صحیح و سلامت بیاد تو آغوشت . دعا میکنم از اعماق وجودم .