دومین ثمره عشقمان

کبوتر بهشتی من

1392/2/3 13:11
نویسنده : نسیم
339 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولو سلام کبوتر بهشتی من دلم خیلی برات تنگ شده خیلی زیاد ...هنوز باور نکردم تو از وجودم جدا شدی هنوز شبا مثل عادت دو ماهه دست رو دلم میزارم وبرات دعا میکنم ... ولی یه هو یادم میاد که تو نیستی واشکام سرازیر میشه .. باور نمیکردم اینقدر دلبسته یه موجود دو ماهه بشم .. باور نمیکردم دل به تیکه گوشتی که تازه جوانه زده بود بسته باشم ولی بسته بودم اینو وقتی فهمیدم که با یه درد شدید از وجودم جدا شدی ... کبوتر بهشتی من میدونم اونجا پیش خدا جات خوبه .. مراقب خودت باش سفارش من وبابایی و ابجی ثمین هم به خدا بکن ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان ساجده
7 اردیبهشت 92 13:19
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید
مامان رادین
7 اردیبهشت 92 15:37
سلام عزیزم متاسفم خیلی زیاد اما ایشالا فرشتت دوباره بر می گردد پیشت نمی دونستم بچه دوم هم به اندازه اولین بچه هیجان داره برام احساست خیلی جالب بود ایشالا دختر گلت شاد کنه خونه زندگیتو و همیشه سلامت باشین سبزتون