دومین ثمره عشقمان

ارومم ....

1392/3/1 12:18
نویسنده : نسیم
260 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  کبوتر  من...

چهل روز گذشت   ..چهل روز  از  رفتن  تو  از کنده شدنت از دلم گذشت  ...

من کم کم اروم شدم  و به رضای خدا راضی ام ...

خودم و راضی کردم که  اومدنت  خواست خدا نبوده هرچند    ما  خواستیمت....

یا شاید  به قول بابایی  خدا میخواسته ما هم یه کلید  در بهشت داشته باشیم ...

اخه  میگن   خدا  برا اونایی که دوستشون داره  یه امتحان این مدلی داره   ...

میگن   وقتی  قلب جنین  شروع به تپش میکنه حس خدایی گرفته ...  و وقتی  سقط میشه  

میشه یکی  از کبوتر سفید های  بهشت...

  که روز قیامت    جلو  در بهشت  وایمیسته   بهش میگن  داخل شو   اما اون داخل بهشت نمیشه  وبه خدا میگه  تا  پدر مادرم  نیان  داخل  بهشتت نمیشم...

و خدای مهربون به واسطه  خواسته اون کبوتر  بهشتی  پدر ومادر  اونو وارد بهشت میکنه  ...

چقدر خوبه خدای ما    ..

حالا من ارومم با این  روایات... 

و انشا الله  منتظرم  تا سر یه فرصت مناسب دوباره تو رو از خدا بخوام  .......................

 

ووییییییییییی    یعنی کدومشون تویی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نگار
1 خرداد 92 16:43
سلام نسيم





انشالله كه به زودي يه فرشته ديگه توي دلت مياد گلم





راستي دوتا ازاون فرشته ها هم مال منه يك اون كه موهاش طلاييه يكيشونم اون بالاييس دست ني ني توروگرفته ههههههه














سلام ازاده گلم
ممنون از حضورت ...
الهی من فدای خودتوفرشته هات با هم ... پس خوبه که کبوترم تنها نیست ودوست داره اون بالا ...
مامان كيارش
2 خرداد 92 1:40
خودم تنهايي قربون دلت بشم ........انشالله يه فرشته ي ديگه مياد و شادت ميكنه


خدا نکنه مارینا گلم ....
ممنون ازدعای خیرت
سمیرا مامان ترنم
2 خرداد 92 1:51
نمیدونم چی بگم نسیم جون...اشکم را در اوردی....نمیدونی سمیرا این روزها خیلی بی جنبه شده و با هر چیزی اشکش در میاد؟؟؟؟؟؟



<ای جانم ... فدای دل سمیرای گلم ...........